VERZENDING EN BEZORGING
Op dit moment verzenden we gratis binnen de BENELUX voor alle bestellingen boven 110 EUR.
Voor alle andere bestellingen rekenen we verzendkosten of geven we je de mogelijkheid om een afhaling te regelen op ons kantoor in KRUISEM. We bezorgen ook 1 keer per week gratis pakketten binnen een straal van 10 km van KRUISEM.
Alle bestellingen die voor 15:oo zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog ingepakt en verwerkt, mits producten voorradig zijn. Binnen België bieden we 'nex day delivery' aan. Onze partner, BPOST, bezorgt van maandag tot en met vrijdag.
De verzendkosten worden toegevoegd tijdens het afrekenen op basis van het afleveradres. De tarieven zijn afhankelijk van het totale gewicht van uw bestelling.
Houd er rekening mee dat de levertijden die bij uw orderbevestiging worden vermeld, slechts een indicatie zijn van het aantal werkdagen dat nodig is voordat een bestelling wordt afgeleverd na ontvangst van uw orderbevestiging. Wij hebben geen invloed op leveringsvertragingen. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden als de levertijd niet wordt gerespecteerd. Indien de zending niet op tijd is aangekomen, kunnen wij u bij niet-naleving geen restitutie van de verzendkosten verlenen.
Om de bezorgkosten te berekenen, voegt u een product toe aan uw winkelwagen, klikt u op afrekenen en selecteert u uw land. De bezorgkosten van uw bestelling worden dan automatisch weergegeven.
VERKEERDE ADRES?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op als u een verkeerd adres opmerkt.
Het is geen probleem om deze te wijzigen als de bestelling nog niet is verzonden voor verzending. We kunnen het adres niet meer aanpassen zodra de bestelling is verzonden.
BETALING
Alle bestellingen kunnen tijdens het uitchecken worden betaald. Om veiligheidsredenen accepteren we geen contante betaling bij het ophalen. Voor online betalen werken we samen met geverifieerde partners, Mollie Payments en PayPal.
Alle door u verstrekte gevoelige/kredietinformatie wordt verzonden via Secure Socket Layer (SSL)-technologie, die uw informatie versleutelt voordat deze naar ons wordt verzonden om de informatie te beschermen tegen ongeoorloofd gebruik.
Omdat veiligheid onze belangrijkste prioriteit is, wordt uw transactie altijd via een beveiligde verbinding (https) gedaan. Ook zijn alle creditcard- en debetkaarthouders onderworpen aan validatie en autorisatie door Mollie en de kaartuitgever/service.
PROBLEMEN MET UW BETALING?
Als u problemen ondervindt met de betaling, kunt u uw saldo controleren. Als het geld voldoende is, kunnen uw browser of andere technische problemen het probleem zijn.
Als de betaling niet is gelukt, annuleren we de bestelling. Neem contact met ons op voor de verdere afhandeling als je de bestelling toch wilt ontvangen. Als je technische problemen blijft ondervinden, neem dan contact op met je bank voor meer informatie. Betalingsproblemen zijn hoogstwaarschijnlijk te wijten aan onvoldoende saldo of technische kaartproblemen.
Neem contact met ons op als u dit bij uw bank heeft gecontroleerd en het probleem is niet opgelost.
Voor meer informatie kunt u onze Algemene voorwaarden raadplegen.